6 februari vetrek Stage Suriname - Reisverslag uit Brussel, België van glenda - WaarBenJij.nu 6 februari vetrek Stage Suriname - Reisverslag uit Brussel, België van glenda - WaarBenJij.nu

6 februari vetrek Stage Suriname

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg glenda

29 December 2007 | België, Brussel

Hallo iedereen en welkom!

Nog 39 dagen alvorens ik vetrek richting Suriname.
Op deze pagina kan je terecht voor verhalen, weetjes en hopelijk ook foto's omtrent mijn stage/reis.

Preventie rond HIV- besmetting, prostitutie en weeskinderen is de reden waarom ik 4 maanden naar Suriname trek.

Kom maar eens piepen wanneer ik er ben (6februari tot 10juni)

groetjes glenda

  • 30 December 2007 - 20:20

    Nikke:

    Ik ga zeker komen piepen en dan niet alleen naar deze site!!!
    Maar eerst wens ik je nog super veel succes met je blok en examens....
    Dikke zoen
    Nikke

  • 01 Februari 2008 - 15:38

    Eline:

    Hej lieve meid!!
    mhm snik snik, de zoveelste vriendin die ik moet zien vertrekke... met pijn in het hartje laat ik je gaan, maar ik wens je het ALLERBESTE toe! geniet van alles wat je er meemaakt, de grote avonturen, de kleine momenten, de leerrijke gebeurtenissen, het missen van de mensen hier... en zoveel meer natuurlijk!!! Laat vaak iets van je horen ;)

    Veel liefs elinemien xxx

  • 02 Februari 2008 - 15:07

    Sofie:

    wij gaan u misse bij acp

  • 02 Februari 2008 - 19:01

    Mathias Appelmans:

    we gaan u missen bij acp

  • 03 Februari 2008 - 11:21

    Jelle:

    jep jep
    de tijd begint te korten. maar zelf nu kijk ik al uit naar wanneer je terug zal zijn, met al je verhalen

    ge moogt dan in suriname zitten voor 4 maand, hier zal er steeds een plekske zijn voor u:)

    groetjes

  • 05 Februari 2008 - 11:57

    Lien :

    heeej
    je bent nog niet weg maar we missen je nu al!!
    maar je bent rap terug !!
    ik zal af en toe eens kijken op deze toffe site !!
    hopelijk is het daar heel tof voor je!

    groetjes lien !!!


  • 05 Februari 2008 - 15:35

    Sofie:

    veel succes !!!!
    :)

  • 05 Februari 2008 - 15:56

    Jolien:

    hey meid

    geniet geniet geniet!!!
    zal aan je denken vanuit het dan wel erg verre Malawi :)

    mooi huisje en boompje trouwens! Maar geen beestje e!!;)

    dikke kus, je kan het, onze droom wordt werkelijkheid:)

    xxx

  • 06 Februari 2008 - 09:02

    Gerrit & An:

    Dag Glenda!

    Hopelijk ben je veilig aangekomen na je lange reis... Maak iets fantastisch van je stage en geniet met volle teugen van Suriname. We denken aan je!

    Dikke kus

    Gerrit en An

  • 06 Februari 2008 - 21:18

    Karel En Lauranne:

    helaba!!
    Terwijl jij ergens boven de oceaan hangt komen we al een keertje piepen op 'jouw' site! tof! geniet van deze onvergetelijke periode en... je weet welke reservatie er op je wacht bij terugkeer hè??!! We keep in touch!
    Dikke kussen,
    zus(je) en karel.

  • 06 Februari 2008 - 22:02

    Eline:

    Hej glenda,
    Jaaaa nu moet je er ongeveer zijn denkik :p
    hihi.. kei spannend...

    denk aan je daar ver over de zee.. zoen eline

  • 07 Februari 2008 - 10:16

    Evi En Joris:

    hey
    We waren superblij dat we u nog eens gezien hebben! En was het goeie literatuur opt vliegtuig :). Geniet er maar van!!
    xxxx

  • 09 Februari 2008 - 09:46

    Karen:

    Glendake, kmis je nu al, hopelijk gaat alles goed mejou en leer je daar veel bij! kvint egt eel sjiek vanjou daje zoiets doet meid ge zyt e sgatje :) kwensje al her beste toe! dikke kus x x x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

glenda

Hallo iedereen en welkom! Nog 39 dagen alvorens ik vetrek richting Suriname. Op deze pagina kan je terecht voor verhalen, weetjes en hopelijk ook foto's omtrent men stage. glenda

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 17948

Voorgaande reizen:

06 Februari 2008 - 10 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: