aanpassing - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van glenda - WaarBenJij.nu aanpassing - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van glenda - WaarBenJij.nu

aanpassing

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg glenda

13 Februari 2008 | Suriname, Paramaribo




Hallo iedereen,
hier zit ik dan al een weekje in mijn nieuwe thuis.
Als ik eerlijk moet zijn dan moet ik zeggen dat ik het best wel al moeilijk heb gehad en dat er al moeilijke momenten zijn geweest. Om hier mijn leventje proberen op te bouwen, ben ik gisteren samen met Marlies naar de plaatselijke atletiekclub gegaan. Daar hebben we samen meer als een uur de trainingen meegevolgd.
We hebben dan aan de trainers gevraagd om te mogen meetrainen en wat blijkt toen ik zei dat ik in Begie training gaf, vroeg die me of ik hem niet wou helpen. Hij zou het leuk vinden wanneer een belgische trainster hem zou meehelpen. Dus op disndag en donderdag zo ik in priciepe mee training mogen geven. Alvast een leuker vooruitzicht.

Voor de rest al twee dagjes stages gehad, wel compleet anders dan ik had verwacht. Ik ben dinsdag niet geweest aangezien Ann ziek was en ik met haar naar de dokter ben gegaan, dus ben ik bij haar thuis gebleven.
We zullen zien hoe het verder verloopt en of ik al dan niet met kinderen kan werken, want dat is uiteindelijk de reden waarom ik hier ben.

Nu ben ik bij Maarten en aangezien hij internet heeft kan ik dit mailtje sturen.

voor diegene die mij al een smsje hebben proberen te sturen, het blijkt dat de smjes gewoon niet aankomen op men surinaams nummer. ( ik heb dan ook nog geen één smsje kunnen ontvangen).

Voor mij te bellen via skype zullen julie nog even moeten wachten tot wanneer ik een vast routine heb en ik weet wanneer ik op internet kan ( en dat is alvast niet thuis). Willen julie mij mailen dat kan altijd, ik bekijk het pas later maar je zal er wel eens reactie op krijgen.

Hou julie goed en weet dat ik julie ontzettend hard mis allemaal!
Bedankt voor de berichtjes allemaal
groetjes glenda xxx

  • 13 Februari 2008 - 18:11

    Kathy:

    Hey meid,

    Ik vind het leuk om op deze manier meer te weten te krijgen over jou en het verloop van je stage.
    Geniet van de komende maanden en van het les geven. Dit zal goed zijn om u gedachten te verzetten.
    We denken aan u e!

    Groetjes van mijn pa en Paola

    Dikke zoen van mij.

  • 13 Februari 2008 - 19:14

    Ann, Jelle, Maarten:

    een tweede berichtje van jou, een 1ste afspraakje voor ons, we staan net op punt om iets te gaan drinken, Eline voegt ons later bij!
    we denken heel veel aan je en missen je!
    echt tof van atletiek, zal je deugd doen!
    hopelijk kan je je uitleven op je stage, veel succes daarmee!
    dikke knuffel!!

  • 13 Februari 2008 - 19:44

    Lien :

    tof van die atletiek !!
    daada

  • 13 Februari 2008 - 20:01

    Marie Louise:

    hey,
    super cool dat je trainingen gaat geven. Veel succes met alles.
    groetjes uit het koude belgIê

  • 14 Februari 2008 - 07:16

    Pieter M:

    Heej,

    ik hoop dat ginter een beetje went, zal wel anders zijn als u luxe leventje ier :-p

    Allé, dan gade de kindjes ginter is tonen hoe echte ACP-erkes trainen! Na het 3de werelddorp Galmaarden nu ook in Suriname een afdeling van ACP :-p
    Als ze speertraining moeten krijgen, late maar iets weten e ;-)
    Doet da nog goe ginter en ni te veel ziek worden, maar genieten van die mooie kans!

    Groetjes X

  • 14 Februari 2008 - 09:04

    Eline:

    hej lieve meid!!
    miss you too zenne.. echt wel!!
    ik denk echt ontzettend hard aan je, kmail je nog wel is e ;) das beetje persoonlijker :p

    lieve zoen elinemientje xxx

  • 14 Februari 2008 - 16:30

    Jelle:

    heykes glenda

    hopelijk zit het weer ewa goe. hier gaat iedereen zijn gangetje:) mijn supervisor is gevallen, dus ik heb vandaag mijn introductiegesrpek samen met mijn mentor en supervisor(k ga geen namen noemen) via de telefoon gedaan. het is best raar om tegen nen telefoon te babbelen:d

    gisteren zijn we iets gaan drinken met zen vieren. het was gezellig, maar toch stond er nog een zeteltje vrij voor jou en jolien. we denken dus wel aan jou:)

    groetjes vanuit het wisselvallige belgië

    jelle

  • 14 Februari 2008 - 19:04

    Sofie Devillé:

    kei tof da je ook training kan geven in het buiteland :)
    happy valentein
    wij missen u!!!

  • 14 Februari 2008 - 20:09

    Inez:

    ooh spr van de training en wij missen uh ook oor Xjes inez

  • 15 Februari 2008 - 15:40

    Lieve Vandendael:

    hoi Glenda,
    Hoorde van Nikke dat het allemaal wat stroefjes verloopt ginder in het verre Suriname.Wel heel normaal natuurlijk, zo ver van alles en iedereen die je lief is,maar probeer effe doot te bijten,tijd brengt raad ...Wel goed dat je je nu wat kan bezig houden met de atletiek ginds,da's misschien toch wel een beetje een verzet...En voor je 't weet zijn we enkele weken verder en is Nikke bij je;die zal ook wel aftellen,zenne!
    Allez,voorzichtig daar,en tracht er 't beste van te maken...ik duim voor je,hoor!!

    groetjes,

    Lieve

  • 16 Februari 2008 - 09:55

    Annelies:

    hou wij missen u ook ze leuk da ge kunt lopen dan kunt ge u ding blijven doen amuseerd u nog eh dada
    groetjes ike

  • 16 Februari 2008 - 20:02

    Josien:

    Hey Glenda,

    Ik ben blij dat ik je hier wat kan volgen!
    Hopelijk vind je daar een beetje je draai... Leuk dat je training mag geven. Dat is toch een beetje zoals thuis!

    Ik ben benieuwd naar je komende verhalen!

  • 18 Februari 2008 - 11:44

    Evi:

    hey meisje!
    ze hebben daar geluk met zo een trainster als jij! laat ze daar maar is zien hoe het moet!
    U atleetjes hebben het super gedaan gisteren in lennik! In totaal waren er 130 acp'ers :)
    Je hebt de groetjes van iedereen!
    xxxx

  • 18 Februari 2008 - 14:42

    Ann:

    Hey lieve meid,
    ik denk echt veel aan je en stuur je veel krachten door, nog ni gemerkt ;)?
    ik wou je gewoon even laten weten dat je hier in Belgique'ske serieus gemist wordt :)!
    ik stuur je 1 van deze dagen een mail!
    dikke knuffel!

  • 18 Februari 2008 - 18:40

    Sofie Devillé:

    hey glenda
    gistere op de cross van acp was kei veel volk en twas warm ma iedereen eeft zene cros tot een goe einde gebracht!!!!
    X jes sofie

  • 20 Februari 2008 - 19:10

    HANNE BIESEMANS:

    HALLOKES OE IST DAAR.
    LEUK DA GE DAAR ATLETIEKLES GEEFT.
    daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
    GLENDA!!!!!!!!!!!!!!!!!

    groetjes Hanne!

  • 22 Februari 2008 - 18:07

    Lauranne:

    Hey meisie!!
    Ben benieuwd hoe het nu met je is en of ze je daar al een beetje meer om handen hebben gegeven op je stageplaats...
    We denken in elk geval aan je en bellen je snel nog een keer.
    Lieve knuffel van Karel en mij!

    Lauranne XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

glenda

Hallo iedereen en welkom! Nog 39 dagen alvorens ik vetrek richting Suriname. Op deze pagina kan je terecht voor verhalen, weetjes en hopelijk ook foto's omtrent men stage. glenda

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 17947

Voorgaande reizen:

06 Februari 2008 - 10 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: